zondag 9 september 2012

Minty Pink!


Vandaag twee hele mooie kleuren, die ik samen heb gecombineerd: de Minty Pink match!
Zowieso vind ik het erg leuk om kleuren met elkaar te combineren, en zo uit te testen wat leuk bij elkaar past. Soms is het erg verrassend hoe het uiteindelijk bij elkaar past!

Hier heb ik een combinatie gemaakt van Catrice #140 Let's Mauve on! en Rimmel #500 Peppermint.
 
Catrice #140 Let's Mauve on! is erg zachte kleur met een lichte glitter. Net iets opvallender dan een 'nude lakje'! Als tegenspeler de Rimmel #500 Peppermint en deze mint kleur vind ik erg mooi. Lekker fris, zomers en opvallend! Om het op elke nagel te lakken vind ik zelf wel erg opvallend, en misschien ben je er dan ook sneller op uit gekeken of matcht het niet goed bij je kleding als jet het een paar dagen op hebt. Als je dan om en om een zachter kleurtje lakt, zoals ik heb gedaan met lichtroze, dan geeft het toch een leuk en speels effect!
 
 
 
Wat vinden jullie ervan? Maken jullie ook wel eens combinaties of het accent ergens anders op te leggen, en welke combinaties maak je dan?
Ik ben erg benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten