zondag 23 september 2012

Luchtje: Guess Seductive

Af en toe moet je jezelf eens verwennen met een leuk cadeautje, toch?
Toevallig hebben ze deze week en komende week (tot 30-09) bij de Etos korting op bijna alle geurtjes! Dat betekent; lekker snuffelen, ruiken en genieten. Ik vind het heerlijk om een nieuw geurtje te kopen voor mijzelf of voor iemand anders, alleen doe ik het zo weinig. Ik ben zelf ook heel zuinig met mijn geurtjes, de laatste keer dat ik een nieuw geurtje kocht/kreeg was alweer twee jaar (!) geleden; NOA van Cacharel, mijn favoriet!
En nu was het weer eens tijd voor een nieuw geurtje.

Bij Etos hebben ze nu een leuke actie, hoeveel ml inhoud het geurtje is, zoveel korting gaat er van de totale prijs af! Dus ik dacht; ik zoek een lekker geurtje van 50ml, en dan krijg je 50% korting op het geurtje, leuk bedacht toch? ;-)
Na veel snuffelen aan alle luchtjes kwam ik uit op Seductive van Guess; wat een heerlijk fijn geurtje!
 
En (ook niet onbelangrijk); wat een lief flesje! Een mooie, luxe uitstraling en een lief hartjes bedeltje eromheen.
De geur zelf: zoet, bloemig , vrouwelijk en zwoel. Ik vindt het een zachte geur, niet te overweldigend, maar eentje die je dagelijks kunt gebruiken (en dat ga ik ook zeker doen!).
De bloemige, zwoele geur vindt ik heerlijk!
De ingrediĆ«nten van dit luchtje van Guess zijn: bergamot, zwarte bes, peer, jasmijn, oranjebloesem, wortel, vanille en kasjmier hout.
Als je ook van bloemige, zoete luchtjes houdt zou ik deze zeker aanraden. En bij de Etos komende week nog 30% korting op de 30ml flacon, en 50% korting op de 50ml flacon!
 
Prijzen:
30ml = € 29,25
50ml = € 38,25
 
Wat vinden jullie lekkere geurtjes en wat gebruik je zoal dagelijks?
 

1 opmerking: