zaterdag 8 september 2012

Bourjois "Python" coat!

Yeaah, Bourjois heeft een nieuwe collectie voor het najaar: de Parisian Lodge collectie met onder andere de "Python" coat voor je nagels.

De foto hierboven geeft al een kleine indruk, dit ziet er zó gaaf uit!
Dit kon ik natuurlijk niet laten liggen, mijn handen begonnen al te kriebelen en ik heb hem meteen gekocht. Hij kost € 8,50 bij onder andere Etos. Ik vond het best veel geld voor een nagellak, maar ik vond het het zeker wel waard.
 
Ik ben er meteen mee aan de slag gegaan, want ik was zo benieuwd! Als eerste heb ik, zo ongeduldig als ik ben, de Python coat over mijn al gelakte nagels heen gedaan. Wachten, wachten en er gebeurde helemaal niets! Ik dacht; dit kan toch niet? Er moet iets gebeuren!
Dus ik heb al mijn nagellak verwijderd met nailremover, en begon netjes met een basecoat en toen als basislaag #050 Moulin Rouge Light van Catrice.
 
Na 2 minuutjes was mijn geduld wel op en heb ik een laagje van de Python coat aangebracht, voorzichtig want ik had al wel gelezen dat je geen drie lagen over elkaar moest doen. Gewoon netjes, rustig een laagje in het midden die breed uit loopt over heel je nagel. Dit ging prima, het kwastje is ook mooi breed en de coating verspreidde zicht goed.
Let op: het duurt ongeveer 1 tot 2 minuten voordat de laag gaat breken, dus je moet wel iets van geduld hebben ;-).
 
Zie hier het resultaat:


 
 
 
Ziet het er niets geweldig uit? De lijnen 'cracken' mooi, heel anders als de crackle nagellak maar het lijkt inderdaad wel op een Pyhon laagje!
Ik ben erg tevreden met het resultaat en ga hem zeker vaker gebruiken (ook met een andere basiscoat), wat vinden jullie ervan?

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten